Το λογότυπο συνδυάζει το στοιχείο της μέλισσας η οποία βρίσκεται στο εσωτερικό μιας σταγόνας παραπέμποντάς μας στο μέλι. Το σύνολο του λογότυπου και της ταυτότητας ακολουθεί ένα μοντέρνο vintage στυλ ώστε να τονίσουμε την κληρονομιά του να είσαι παραγωγός για 3η γενειά καθώς η ιστορία της οικογένειας ξεκινά από το 1953. Πλέον έχουν αναλάβει τα νεότερα μέλη της και έτσι επιλέξαμε ο οπτικός σχεδιασμός να συνδυάζει αρμονικά στοιχεία του παλιού και του νέου.
The logo integrates the imagery of a bee enclosed within a droplet, alluding to honey. The overall logo and identity adopt a modern vintage style to underscore the legacy of being a third-generation honey producer, with the family’s history dating back to 1953. With the recent takeover by new family members, the visual design harmoniously combines elements of the old and the new.